diumenge, 23 d’octubre del 2011

PRAC II.Per què aquest tema ?

Vaig escollir aquest tema perquè  la meva vida professional  ha estat sempre dedicada a l’ensenyament i una gran part d’ ella, a tasques d’organització del centre.
Les meves preferències al llarg del meus estudis a la UOC, també han anat referides  a l’ Organització i Gestió del centre docent .El meu pràcticum anterior va anar referit aquest tema. El tema treballat i les entrades sobre aquest tema encara són en aquest mateix bloc de practiques.

En aquest segon Pràcticum he volgut canviar  de pràctica i dedicar-me a un camp, l’avaluació, diagnosi i assessorament , en el que no tinc cap tipus d’experiència prèvia. Només tinc l’experiència que m’han donat els estudis de psicopedagogia i la pràctica educativa a l’escola de primària i amb aquells nens i nenes diagnosticats i tractats per l’EAP.

Crec que és un camp que  pot aportar-me experiències molt diferents a les que he viscut fins aquest moment.
Aquest  àmbit de treball m’ha de permetre posar en pràctica i consolidar molts dels coneixements que he anat adquirint al llarg dels meus estudis, així com permetrem adquirir nous coneixements específics en l’àmbit de l’avaluació psicopedagògica, el diagnosi i l’assessorament.
També m’ha de permetre  conèixer el funcionament d’un centre psicopedagògic , i la pràctica que en ell es realitza, per tal d’adquirir la visió de l’organització i estructura i com es desenvolupa la pràctica psicopedagògica en  centres d’assessorament  psicopedagògics com aquest en el que estic fent les pràctiques.

Penso que pot ser una experiència molt interessant i que puc aprendre moltes coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada