dilluns, 31 d’octubre del 2011

PRAC II .FASE 2. PARTICIPACIÓ EN LES TASQUES DIÀRIES .


Treball amb alumnes

Els dilluns col·laboro en dos casos que el tutor ja fa temps que ha iniciat. Atenem dos infants.

 MARIA.  Ja fa un any que assisteix al centre.  Està fent d’educació secundària. Ja fa temps que va al centre. Després de visitar varis especialistes va acudir al centre per un problema relacionat amb tics nerviosos. Actualment els tics han desaparegut i ja no pren medicació.
Treballem tècniques d’estudi i  també fem un treball d’autonomia personal.
Actualment els tics ha desaparegut i ja no pren medicació.
Al gabinet fa tècniques d’estudi i treballa l’autonomia .presenta mancances en la lectoescriptura i la grafia. També presenta problemes d’adaptació als companys.
Al centre se li fa teràpia conductual, tècniques d’estudi, ortografia...
Ve al centre per recomanació de l’escola.

 JOAN Assisteix al centre des del  curs passat. Fa sisè d’educació primària . És un nen  amb un coeficient intel·lectual molt baix . Rep tractament per superar el dol produït per la mort del pare. També se li treballa l’escriptura, l’ortografia...
També es treballa amb la mare,  se l’assessora  i es fa un treball d’organització familiar i de gestió dels recursos dels que disposa.
Va acudir al centre per recomanació de l’assistència social i de l’EAP.
El dia 12 va ser el primer dia que vaig treballar amb ells. En la sessió amb ells dos varem repassar el que havien fet durant l’estiu, el primer dia de curs, les novetats que aportaria el nou  curs...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada