dilluns, 31 d’octubre del 2011

PRAC II. FASE 2 PARTICIPACIÓ EN LES TASQUES DIÀRIES DEL CENTRE.


Participació en les tasques diàries del centre .Objectius i organització  de les sessions. 

La segona fase que em vaig marcar en el meu practicum és una fase que es desenvoluparà al llarg de totes les pràctiques i consisteix en la participació en les activitats diàries del centre. Els objectius que em vaig marcar per aquesta fase són:



  1.                  Observar la tasca que realitzen diàriament els professionals del centre
  2.               Conèixer les diferents metodologies,estratègies i tècniques d’intervenció que es duen a terme.
  3.                    Participar en les tasques del centre
  4.           Recuperació de documentació i qüestionaris del centre.
  5.           Reflexionar sobre la pràctica de la intervenció psicopedagògica
  6.          Participació i seguiment en els casos que treballa el tutor.

Normalment els dilluns els dedico a l’atenció de tres casos i  els dimarts a l’observació de les tasques que fan els altres professionals, a atendre els pares i nens que arriben al centre i acompanyar-los fins que són atesos per professional al que acudeixen;
Altres activitats que estan previstes i que s’aniran fent al llarg del curs són: preparació del material per al meu tutor; acompanyar el tutor en altres casos que treballa;acompanyament del tutor en  reunions i entrevistes ; reunions amb els altres professionals del centre, confecció conjuntament amb el tutor, dels informes per als pares un cop fet el diagnòstic  i a la preparació de material i testos per tal que el centre disposi de material suficient per a tots els professionals que hi treballen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada