dilluns, 31 d’octubre del 2011

PRAC II. FASE 2 PARTICIPACIÓ EN LES TASQUES DIÀRIES .


Treball amb alumnes. Maria

El dia 17 d’octubre varem fer un treball amb jocs de lògica i matemàtica i comprensió lectora.
Hem treballat a partir d’il·lusions òptiques. El meu tutor em comenta que el treball amb il·lusions òptiques  permet veure l’organització mental de les persones. A aquelles persones que els costa veure les il·lusions acostumen a ser persones que tenen més dificultat de retenció. Pel contrari, aquelles persones  que les veuen ràpidament tenen més facilitat  de retenció i memòria visual.
A la Maria li costa molt veure les il·lusions que li ensenyem. Es fixa molt en detall petits i poc significatius per a la resolució de la tasca. Només veu el més aparent.
Amb ella es treballen les il·lusions per fomentar la visió en perspectiva  de les coses . Se li incideix molt en els detalls i la separació del paper i de la seqüència de dibuix per tal d’ajudar-la a veure les coses en perspectiva.

Els jocs de lògica matemàtic els ha resolt força bé.
M’ha sorprès força el material amb el que s’ha treballat avui. No havia treballat mai les il·lusions òptiques amb nens . M’ha sorprès molt les explicacions que donava sobre els dibuixos que veia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada