dilluns, 31 d’octubre del 2011

PRAC II.FASE 2. PARTICIPACIÓ EN LES TASQUES DIÀRIES .


Treball amb alumnes . Joan.

El tutor de pràctiques m’havia comentat que a en Joan li costava molt treballar qualsevol cosa escrita.
En començar la sessió de seguida m’ha parlat de l’accident que ha patit un pilot de motos. Ha mort i necessita parlar-ne. No fa mai referència al pare.
Avui hem treballat la redacció d’un conte i la seva estructura.
S’ha mostrat una mica reticent a escriure. Ens ha recordat que escriu molt malament, però ho ha acabat fent.
El text que ha escrit no gairebé no presenta cap tipus d’estructura.
Hem repassat les parts que ha de tenir el conte ( plantament ,nus i desenllaç)
També hem aprofitat per repassar l’ortografia. Amb ell també es fa un treball de tècniques d’estudi i lectoescriptura ja que presenta un endarreriment considerable en relació a la seva edat.
Per acabar la sessió hem jugat tots tres al joc de l’UNO.
Normalment participem en els jocs que se li ofereixen a l’alumne, ajuda  fomentar la desinhibició.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada