diumenge, 13 de novembre del 2011

PRAC II. FASE 4. AVALUACIÓ PSICOPEDAGÒGICA



                                                      31 d’octubre de 2011.

Aquest dia al centre, al ser semifestiu , no han vingut tots els  alumnes. Ens va bé per posar-nos a redactar l’ informe de la Marta.

La valoració de la nena ja ha pràcticament  acabat. La reunió d’intercanvi d’impressions ja s’ha produït i falta redactar l’ informe.

Es considera que és un cas de retard generalitzar de l’aprenentatge amb altres dificultats associades. La nena presenta també dificultats en el llenguatge oral i el raonament abstracte. les relacions espacials li comporten molta  dificultat. Les relacions espacials li comporten moltes dificultats Presenta un aprenentatge mecànic i repetitiu. Memoritza de forma mecànica(per aquest motiu es considera que les proves Canals van donar millors resultats que les altres).
A la vegada presenta un nivell d’autoestima molt baix que li dificulta les relacions amb els altres sobretot amb la seva família i el germà. Si analitzem les informacions hem anat obtenint relatives a l’àmbit familiar ,ens adonem de quant actua l’ambient i certs aspectes socio-familars  en la problemàtica de la Marta.

Ara el que ens cal és valorar la informació recollida per ajustar la resposta educativa a la Marta. Aquest fet  el considero  tant o més  important que el diagnòstic. És un bon pla de treball i un abona resposta educativa el que permetrà a la nena superar/ o millorar  les seves dificultats




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada