dilluns, 11 d’abril del 2011

FASE1.SENSIBILITZACIÓ.Alumnes

Dimecres 30, dijous 31 de març i divendres 1 d’abril



L’alumne no és un usuari del centre educatiu,sinó que a través del seu aprenentatge també és el protagonista de l’educació. Això implica que no és possible millorar la convivència al centre sense una implicació important de l’alumnat.



L’ alumne ha participar en tots els moments de resolució de conflictes amb un paper específic.

Ells també han participat en la fase de detecció/sensibilització.

S’ha recollit informació dels alumnes a partir d’una graella de detecció titulada “Parlem de la nostra convivència”.


Després de parlar em gran grup a nivell d’aula del que entenien per convivència i de posar-nos d’acord en una definició del que volia dir, de forma individual, han contestat una enquesta que ens ha de permetre saber quines situacions creuen que afecten la seva manera d’estar i de conviure a l’aula, així com les seves impressions sobre com han de ser i com s’han de fer les normes de convivència.


Un cop han acabat el qüestionari cadascú ha seleccionat les tres qüestions que creia més importants i les ha redactat en positiu.


Això ens ha de permetre per saber com veuen els nostres alumnes el que succeeix en el seu centre .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada