dimecres, 27 d’abril del 2011

FASE 2.DIAGNOSI/RECOLLIDA D'INFORMACIÓ. Objectius

La segona fase té com a objectius:

 Analitzar la realitat del centre en matèria de convivència i clima escolar, per tal de poder passar a elaborar un llenguatge compartit en relació a aquest tema.
- Anàlisi de la relació entre iguals
- Relacions entre els diferents membres d ela comunitat educativa
- Situacions i/o relacions no explícites en relació aconvivència/clima escolar

 Anàlisi i reflexió de les accions i mesures, tant de forma individual (separades per sectors: professorat, alumnes, pares, personal laboral ) com col•lectives, que s’apliquen en l’actualitat.
- Problemes de convivència que hi ha en l’actualitat al centre.
- Mesures que s'apliquen i/o activitats que es treballen en el centre.

 Anàlisi de les característiques del centre ( què som i què voldríem ser )
 Propiciar la participació del diferents sectors de la comunitat educativa
 Recollir diferents punts de vista, aportacions dels diferents sectors
 Recollir experiències de treball

Què es vol aconseguir?

En aquesta fase de treball es pretén recollir informació, visions i opinions diferents que ens permetin analitzar i construir un llenguatge compartit en relació a :

- Què entenen per convivència?
- Què en pensem sobre la convivència al nostre centre?
- Com som i què voldríem ser?
- Quin són aquells temes que considerem prioritaris o més rellevants sobre els que cal començar a treballar? Per on podem començar a treballar plegats?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada