divendres, 25 de març del 2011

LES MEVES PRÀCTIQUES

Cada vegada que em platejava quin era l’àmbit de treball sobre el qual s’havien de desenvolupar les meves pràctiques... acabava abandonant l’idea de fer-les . No acabava de trobar com compaginar les pràctiques amb la meva feina i l‘horari laboral.

Treballo en una escola molt petita i fer una intervenció sobre el cas d’algun alumne no era possible ja que hi intervinc directament com a mestre i, per tant, no hi podia intervenir també com a practicant.

Finalment vaig rebre l’assessorament del meu tutor de la UOC i entre els dos, varem escollir el tema de Pràcticum : elaborar un Projecte de Convivència de centre, adequat a la realitat de la meva ZER, com a element útil per contribuir a la resolució i la prevenció del conflicte.

Ja fa dies que hi he començat a treballar ja que és un tema llarg i el temps que tenim és poc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada